Fit śniadanie do pracy – postaw na sprawdzone propozycje

fit śniadanie do pracy

Praca wypełnia większość dnia każdego z nas. Wychodzimy do niej wcześniej rano, zazwyczaj nie mając czasu na zjedzenie śniadania w domu. Będąc w pracy, nie chcemy korzystać z przekąsek czy fast- food, chcąc dbać o swoje zdrowie i wyglądu. Nic więc dziwnego, że fit śniadanie do pracy cieszy się tak dużą popularnością i uznaniem wśród szerokiego grona osób. Jak je przygotować? Poznajmy kilka sprawdzonych propozycji.

Doskonałe fit śniadanie do pracy? Postaw na koktajl

Zdecydowanie doskonałe fit śniadanie do pracy to koktajl, w którym przeważają warzywa oraz owoce. Do najbardziej cennych, pożądanych składników odżywczych, które pozwolą na przygotowanie niezwykle cennych, energetycznych koktajli śniadaniowych, zaliczyć należy m.in.:

  • Jarmuż,
  • Siemię lniane,
  • Awokado,
  • Ogórek zielony,
  • Płatki owsiane,
  • Jagody goji,
  • Ananas,

oraz wiele innych. To tylko kilka najbardziej popularnych przykładów. Gama produktów, z których można wykonać niezwykle pożywne, pyszne koktajle jest niezwykle różnorodna, a wybór i proporcję zależą przede wszystkim od indywidualnych preferencji i upodobań każdego z nas.

Fit śniadanie do pracy, czyli pożywna kanapka

Kanapka, a więc pieczywo i węglowodany, także możemy zamienić na fit śniadanie do pracy. Przede wszystkim pszenne bułki należy nadmienić na grahamki.  Zamiast masła należy użyć serka śmietankowego do smarowania. W kanapce nie może zabraknąć także sporej ilości rukoli,  pomidora, ogórka czy kawałka awokado. Możemy także umieścić w niej drobiową wędlinę. Nie dość, że takie śniadanie zasyci nas na dużą część dnia, to dodatkowo przyniesie wysokie walory smakowe.

Sałatka jako fit śniadanie do pracy

Jedną z najbardziej popularnych form fit śniadania do pracy jest przygotowanie zielonej, zdrowej, pożywnej sałatki, bez sosów majonezowych. Do przygotowania pysznej sałatki na śniadanie potrzebna będzie:

  • Sałata,
  • Czarne oliwki,
  • Łuskany słonecznik,
  • Gotowy sos vinegret do rozrobienia w paru łyżkach oliwy z oliwek,
  • Serek pleśniowy

Taka sałatka dostarczy do naszej organizmu cennych kwasów omega-3, które dbają o nasze zdrowie, cerę, włosy oraz paznokcie.

Gotowe zestawy śniadaniowe dla osób dbających o własną dietę

Dobrą alternatywą na fit śniadanie do pracy jest skorzystanie z gotowych zestawów śniadaniowych dostępnych w supermarketach, które oznaczone są jako fit. To jedno z najszybszych, gotowych metod na zdrowe śniadanie w pracy, które pomoże nam utrzymać nienaganną sylwetkę. Niekiedy jednak producenci bez powodu oznaczają produkty jako fit, dlatego właśnie należy w pierwszej kolejności, przed zakupem, dokładnie przeanalizować skład danego zestawu śniadaniowego. Co więcej, warto także zerknąć na tabelę składników odżywczych, która pozwoli nam poznać wartość kalorii, węglowodanów i tłuszczów.

Pomimo tego, że czas, stał się dzisiaj najcenniejszą walutą dla wielu z nas, właściwa organizacja sprawia, że bez trudu uda nam się przygotować wartościowe fit śniadanie do pracy, które zadba o naszą energię i doskonałe samopoczucie na resztę dnia.